You're free

Snart har även den här dagen gått åt, middagen står färdig. Väntar på att Lars ska höra av sig och säga att han är på g hem så jag kan börja koka pastan. Idag blir det Bandspaghetti och pastasås (gjort på kassler, paprika och purjo)

Jag börjar alltid små le lite för mig själv när jag använder purjolök. För ett par år sen, på den tiden jag var stadsbo, bad jag min partner in crime Marran att hämta en purjo när vi var på affärn och handla. Men hon kom med nånting helt annat. Hon hade nämnligen ingen aning om vad en purjolök var. ;)

Jag har fortfarande inte lyckats packat klart riktigt, vet som inte vad jag ska packa. Skickade en bild på garderoberna till syster och fråga om hon såg något jag skulle packa.. Fick till svar att det var inte så lätt att se.
Hm, en till som kanske tycker det är dags att städa och rensa garderoberna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar