-

Jaha, vad har hänt sen sist då.

Jag har iaf hämtat ut färg och spackel, jag ska bara få fingrarna ur och börja. Insåg att jag faktiskt måste måla tak och lister också, hoppas på att färgen räcker annars får hämta ut mer.

Imorse kl 06:58 ringer Gimsätra och dum som jag är sa jag ja, så jag har spenderat hela dagen där vilket inte är min favoritsysslesättning. Men jag fick ju naturligtvis klä på mig och så innan jag kom. - Tack för det sa jag.

Imorgon blir det ytterligare en tidig morgon då vi styr kosan mot Sundsvall och Birsta..


Kommentarer
Postat av: Bea

Men herregud, uppdatera pucko! :p

2008-10-22 @ 12:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar