Tisdag

Jag fick en kommentar av Turid här om dagen.
"Men gör du inget annat än städar och jobbar. När lever du stumpan? Vänta för fasen inte till pensionen för då har du inget att leva av"

Jo, mellan både jobb och städning har jag en glimt av livsglädje. Näe, skämt och sido. Jag bara avskyr när det är lortigt och stökigt. På tal om det ska jag ställa mig och diska alldeles snart.

Imorse hade jag mormor och morfar på besök, dom ville bara se hur jag hade fått till det här hemma. Och som vanligt tyckte dom att jag bor ruskigt fint. Precis när dom gått kom Fröken Löw över på en kopp hon också innan bussen hennes gick och hon fick då så glatt ta med sig min trasiga klocka.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad har hänt med uppdateriingen?

2008-10-17 @ 17:11:20
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar