Det är för oss...

Har suttit och kollat igenom Jotex hemsida dom senaste 2 timmarna och nu är jag helt sjuk.
Så mycket jag vill ha, började med en summa på 1700. Men t om jag insåg att det var lite väl dyrt för två fönster.
Så nu har jag mixat och matchat och har en slutsumma på 800kr. - Vuxenpoäng till mig!
Det är alltså julgardiner till kök och matrum jag pratar om.

Annars har jag bytt gardiner i vardagsrummet och tvättat idag. Middagen fick bli hos Mamma och pappa.

Imorgon ska jag upp till skogsstigen och hjälpa mamma måla deras sovrum. Jag ska också hinna med att gå på banken, gå på blomsterhandeln och även köpa vitfärg på järnhandeln.

Ska måla fönsterlisterna och fönsterbrädan i sovrummet som nu är träfärgad, och det vill jag helt enkelt inte ha.
Alla andra lister och garderobsdörrar är ju vita..

Har också funderat på om jag ska måla sängen och sängborden vita?!





Kommentarer
Postat av: Marie

Den 26/9 klockan 22.23 fick jag en liten dotter som heter Anna. =) Allting gick jättebra och bilder kommer senare under veckan.. =)

2008-09-29 @ 20:26:31
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar