In the back of my head

En ny dag och nya möjligheter.
Det regnar, men jag har ändå inga större planer för dagen.

Igår kom mitt scrapbook-paket och imorgon får jag lite mer av min syster som kommer hem.. Måste se till att skicka iväg lite kort på framkallning, har ju hittat en del sidor här på internet så jag kan få bilderna så gott som gratis.

Min "faster Ingela" ringde för en stund sen, hon är bra rolig hon. Tänker inte gå in på vad hon sa, iaf inte nu. Återkommer med det. Men det handlar om min stora passion här i livet, nämligen heminredning. Spännande - Jag vet :P

(Nu har t om en frisörska frågat om jag har löshår, det är ungefär standardfrågan i mitt liv och det börjar bli uttjatat)


Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Tackar för kommentaren : )

2008-10-01 @ 12:00:55
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha jaa jag ska uppdatera.. Haha men man har som ingenting att skriva om.. Vem vill läsa om hur många gånger jag ammat eller hur många gånger Anna tittat på mig? =P Haha.. Men jag ska försöka slänga ihop någonting.. =P

2008-10-01 @ 13:13:25
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar