I hope for the better

Idag blev det tidig morgon, bara för att se till att lars klev upp i tid så han inte missade "heta arbeten-kursen" som han har idag. Det är ju tur att han inser att han inte kan lita på sig själv

Annars har dom varit här och fixat elementen och jag hoppas det ska bli varmt nu. Även om det inte är speciellt superkallt ute ännu så tycker jag fortfarande att 14 grader inne är väldigt mycket för kallt för att man ska kunna bo som en normal människa. (Ju kallare det är ute, desto varmare ska det bli inne)

Fick också ett paket från H&M idag. Ena tröjan var väl något förstor, men jag är alldeles för lat för att orka skicka tillbaka, så jag behåller den ändå.
Nu har jag bara 4 inkomande paket kvar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar