Jag gav upp för längesen

Sundsvall gick över förväntan då jag inte handlade för en allt för stor summa pengar på IKEA. Dessvärre lyckades jag med att köpa en ny jacka, igen. Men man kan väl aldrig få för mycket av jackor - eller?

Annars kommer jag inte ihåg vad jag har gjort dom senaste dagarna. Klickade hem en tröja igår, och plöjde igenom fyra avsnitt av Desperate Housewives med grannen.

Får se vad dagen har att erbjuda, kanske att jag ställer mig och bakar den där förbenade Morotskakan lars tjatar om.

Kommentarer
Postat av: Marie

Du uppdaterar sämre än mig raring.. =P

2008-10-28 @ 11:35:51
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: nettan

uppdatera kanske?

2008-10-29 @ 09:24:36
Postat av: Anonym

Ingen uppdatering trots besök på "Dollar" ? Hepp. då åker jag väl bort några dagar så får vi se om det hänt nåt när jag är åter !

2008-10-30 @ 19:41:55
Postat av: Morsan, fast inte din

Sorry, avsändaren kom inte med i förra inlägget...

2008-10-30 @ 19:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar