What if I'd been born fifty years before you

Idag var det alltså jobb som stod på menyn, men det gick bra. Blev än en gång påmind om vilken himla skillnad det är mellan Gimsätra och Tallgatan (Vet inte vad jag ska kalla det efter flytten, så därför säger jag fortfarande tallgatan)

Annars ikväll har jag ingenting planerat, ska väl mysa ner mig i soffan framför Greys anatomy.
Har även hunnit vart förbi pappa och gjort en felanmälan på elementen, men bäst av allt är nog att jag har fått hem mera ljus idag.

Grattis till syrran som har gått klart skolan och är numera titulerad som USKA. Bra jobbat Sis..

Förmodligen ska gubben lägga nytt golv i kläkammarn, skulle också vilja fixa till väggarna där. Men det behövs en hel del spackel för att det ska bli acceptabla väggar där inne innan jag ens kan börja fundera på färgval.  

Kommentarer
Postat av: mamma

Furulund det låter bättre. kram påre go jänta

2008-10-08 @ 19:02:48
URL: http://potatisbrallan.blogg.se/
Postat av: nettski

Tack tack, titulerad var ett väldigt lustigt ordval må jag säga. Och det är imorn som jag går ut... :) varför har du fått ljus idag??

2008-10-08 @ 23:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar