But everybody's changing and I don't feel the same

Idag har jag inte lyckats med mycket mer än att diska och bädda sängen, men ibland behöver man inte vara så energisk.
Dammsuga var jag så illa tvungen att göra igår kväll eftersom att världens stöddigaste katt valde att riva ner en blomkruka.

Kan också avslöja nu vad det var min faster ringde om för ett tag sen, hon ville jag skulle börja sälja prylar från Perfect home, vilket jag inte ska, för vem köper en filt för 800kr.
Näe, ska jag sälja det så behöver jag nog flytta till Stureplan. - Nej tack.

Pratade med min far igår om klädkammarn, han förstod inte riktigt vitsen med att snygga till den. Men å andra sidan så känner han mig så det var fritt fram.
(Vilket hästjobb med att få ut allting och sen spackla och måla och allt som kommer därtill)

Kul är iaf att jag kan roa någons dag - Hej Morsan, fast inte min :)

Kommentarer
Postat av: Morsan, fast inte din

Hahaha, någon som skvallrat att din blogg är bland det roligaste man kan ha i läsväg ?

Ja, hoppas det inte hämmar din skrivning då.

2008-10-10 @ 21:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar