För du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen

Jag börja få så mycket klagomål så det är inte värt att dra ut på uppdateringen längre.

Dom senaste dagarna har jag alltså hunnit med Sundsvall, igen och även en tripp till Dollarstore. Jag gatt köpa mig en ny hårfön eftersom min dåvarande inte var speciellt pigg. - Rök och lukta mer än bränt och jag fick stränga order av Lars att genast dra ut kontakten.
Däremellen har jag växlat mellan jobb och andra nödvändigheter.

Idag tror jag det är tvättning som är av högsta prioritet.

Ny hemtelefon har jag lyckats skaffa mig, även om den för det mesta bara står så måste den ju vara fin.


Kommentarer
Postat av: Bea

Men hurru du kära granne, nu är det så att det är tamefan dags att du uppdaterar din satans blogg för att du har blitt jäkligt dålig på det! Nu är det så att jag har psykologi just nu så att jag har konstaterat att du är en psykopat så det är bäst att du uppdaterar snart så kanske psykopatin går över ;)

2008-11-05 @ 12:56:53
Postat av: sis

Du är ju sämre än mig på att uppdatera. skärpning

2008-11-10 @ 12:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar