.....

Nu börjar även denna dag lida mot sitt slut, inte allt för händelserik, men jag fick åtminstonde två paket på posten idag. Ena var grejer till mitt tårtbak i helgen och det andra var från H&M, som det fattas en tröja i, den får jag inte förän i slutet av denna månad. Ibland blir jag bara så irriterad.

Jag känner hur jag längtar tills jag får börja göra jul här hemma, har visserligen redan slängt upp ljusslinga på balkongen, det är det banne mig inte för tidigt för.

Ikväll blir det nog bara mys framför tvn för min del, jag har både klementiner, pepparkakor och julmust hemma så jag ska tjuvstarta julen lite..

Kommentarer
Postat av: nettan

rackarns va fin blogg jag gjort åt dig.. lite fix kvar är det ju dock, men det är smällar man får ta. VARSEGOD!!!!

2008-11-16 @ 21:28:23
Postat av: nettan

rackarns va fin blogg jag gjort åt dig.. lite fix kvar är det ju dock, men det är smällar man får ta. VARSEGOD!!!!

2008-11-16 @ 21:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar