...

Kanske är dags igen.
Det snöar för fullt just nu och visst kan det vara lite mysigt, men jag vill då banne mig inte ha nån vinter.

Idag har jag gjort ungefär endast två saker, tvättat och spelat mig gråhårig på Super Mario. Jag har helt enkelt inte nerver nog till tvpel.

Syrran har tydligen fixat min blogg också, inte för att jag ville men om jag fortfarande vill ligga på hennes pluslista så får jag väl tacka ändå.

På jobbfronten går det lite klent för mig just nu, och jag kan inte komma på vad jag skulle kunna jobba med heller.
Vet bara att jag är väldigt irriterad på gimsätra och alla dessa fjompar som springer omkring och tror dom är nån jävla lillchef. Nej fy fan, nu ska jag koka kaffe

Kommentarer
Postat av: Morsan, fast inte din

Äntligen !!

2008-11-18 @ 07:00:56
Postat av: Turid

Men har du inte fattat att du ska göra tårtor?

Dina kreationer är ju skitsnygga.

2008-11-24 @ 14:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar