Oh pardon me

Lördag, veckans vilodag och jag gjorde en kraftansträngning och städade upp mitt hem, så nu är det nyskurat och renbäddat och det luktar himla gott.
Som grädde på moset har jag tänt ljus så det ska lukta ännu godare :)

Just nu väntar jag på att Greys anatomy avsnitten ska bli nedladdade så jag kan tjuvstarta på den nya säsongen.
Och förövrigt så kunde jag inte hålla mig från att beställa hem kläder för sisådär 1500kr igår..
Men syster tyckte jag hade råd så då tyckte jag också det. :P

Inom en snar framtid ska jag beställa från Jotex också, himla mycket fint. Det är farligt det här. Jag kommer ju vara fattigare än en kyrkråtta om jag ska fortsätta så här.

Förövrigt så tog Vilda sönder sin första grej igår. Jag har tre stora ljushållare på fot i olika storlekar bredvid muren.
Nu har jag bara två, men det var en olyckshändelse så jag kan inte vara arg på henne :)

Kommentarer
Postat av: Sis

Mäh, de va ju min födelsedagspresent till dig! :( rocco har haft sönder ett glas som stog i vitrinskåpet, och fråga mig inte hur i helvete han kom in dit. kattjävel

2008-09-27 @ 21:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar