Östersund

Tråkigaste dagen på hela veckan och jag har lyckats gjort den inte alls så tråkigt eftersom jag har piggat upp dagen med lite shopping. Var in på IXO och där blev jag ju såklart fattig av att bara titta. Började lasta i vagnen men kom sen på mig själv och lastade ur alla fina prylar och gick ut från affären med enbart en jacka, men det var 700kr bara det.

Var aldrig ner på stan nånting utan vi höll oss i trakterna kring Lillänge och jag lyckades få med mig tillräckligt från både IXO, Jula, Lindex och djuraffärn.
Sist vart det Kvantum, tänk om ICA här hemma kunde få lite uppdatering och vara lite mer som Kvantum, ja då kanske t om lars skulle vilja följa med mig på affärn.

Annars så blir det en lugn kväll, ska kika på Ensam mamma söker och käka Ben & Jerrys half baked glass - yummie.
Men jag är lite sugen på att gå ut och gå, kanske ska ta och höra vad grannen min har för sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar