....

Fredagskvällen spenderades hos familjen Löw/Nilsson där jag och Bea fick så snällt ställa oss och laga middag till våra grisiga karlar. Fläskfilé och klyftpotatis fick det bli och inte vart det några klagomål för den delen heller.

Efter middagen tog vi med vinflaskorna och satte oss och spela super mario, jag var ganska värdelös om sanningen ska fram. Men trevligt hade vi och det är väl huvudsaken.

Annars så blev jag både ilsken och frustrerad på samma gång när dom ringer kl 21 på en fredagkväll och frågar om jag kan jobba lördagkväll. - Hallå?! Låt mig va ifred nångång. Usch... 
Självklart sa jag nej eftersom jag vart så irriterad. Jag ska jobba på furulund imorgon kväll och det räcker lagomt tycker jag.


Kommentarer
Postat av: nettski

Tack sis! :)

2008-10-11 @ 17:13:07
Postat av: Jessi

låter som en trevlig kväll :)

2008-10-11 @ 17:17:32
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: Miss Löw

Haha du är verkligen en dålig förlorare ;) "Jag råååka trycka på knappen!" ;P men det var trevligt ändå :)

2008-10-11 @ 18:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar