....

Ja, då är det snart dags för middag och jag har inte riktigt listat ut vad det blir ännu.
Annars har jag städar färdigt, fixat tvätten, putsat fönster och lite annat småplock. 

Fick mina gardiner från Jotex idag. Inte lika lycklig som jag trodde jag skulle vara när jag insåg att inte ens gardiner som är 2.50m är lång nog till mina fönster. Väldigt frustrerande om jag får säga det själv.

Annars så har jag kommit på vad jag vill ge min bror i födelsedagspresent. Men jag behöver lite hjälp.
Om ni vill hjälpa så bli medlem gratisgen, det är så klart helt gratis och bara ni får ihop 1poäng så tackar jag så mycket för eran hjälp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar