You think I'm blind, I got eyes to see

Gårdagen var lika lugn som hela veckan har varit. Gick upp till skogsstigen och bakade Åppelmuffins. Och eftersom Pappa är i Uppsala så passade vi på att äta sånt som pappa absolut inte vill ha.
Så jag fixade ihop Exotisk Fläskfilé.

Skulle behöva dammsuga, renbädda sängen, tvätta, ja you name it. Allt som hört till hemmet. Men jag känner mig inte så sugen på det. Får se om jag gör ett ryck senare. Nu ska fixa iordning mig själv, först och främst :)

Jo, kanske har ett nytt jobb på g, iaf lite extra så där ibland :)
Och om inte det, så kanske jag lyckas sätta min plan i verket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar