Vart försvann mitt paket?

Förr några veckor sen beställade jag hem ett scrapbook-kit, men jag har ännu inte fått det..
Jag har inte betalt nånting eftersom jag blev medlem i nå scrapbook-kolijocks och skulle få det kostnadsfritt.
Men iaf, det  är trist att behöva vänta.


Nu till ett annat problem, min winamp funkar inte.
Den rör sig och spelar låtarna och ser ut att funka hur bra som helst, problmet är bara att det inte låter nånting. 
Ja jag har kollat så att volymen är på, så det är inte där problemet är..
Sis: vad är det för fel?

Kommentarer
Postat av: Turid

Har lilla missen dragit ur kabeln kanske. Med katt kan vad som helst hända :)

Välkommen hem från Turkland.

2008-09-22 @ 15:43:34
Postat av: Din käraste granne!

UPPDATERA!!! ;p

2008-09-25 @ 23:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar