Ibland blir jag bara så frustrerad

Kan inte mer än hålla med min syster.  Att folk inte skäms, vuxna människor!


Jag är ynka 20 år, men ändå så har jag tydligen så betydligt mycket mer innanför pannbenet än så många andra. Jag har iaf lärt mig vanligt hederligt folkvett, och jag är stolt över vårt land. Men framförallt är jag stolt över min pappa! 

Så med detta vill jag säga: Jag skäms, jag skäms för dessa människor som inte förstår bättre. Jag skäms för att dessa människor sitter bakom sina datorer och tydligen har riktigt starka åsikter om nånting dom uppenbarligen inte har nån aning om. Och det är nästan så att jag skäms över att dom kan kalla sig svenskar!


Kommentarer
Postat av: nettan

för att vara ynka 20 år så är du en klok människa! älskar dig systra mi.

2008-09-06 @ 22:32:22
URL: http://litenwiden.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja och den var såååå himla god ska du veta!! Jag är inte heller nå vidare mycket för svampsås eller svamp över huvudtaget, men ack så god den var igår!

Ja juste, varmare breddgrader, inte illa!! Drick en sex on the beach för mig är du go, den är väl bara för god? =P

2008-09-07 @ 12:03:14
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar