Somewhere underneath this skin and bones

Dagen började iaf med finväder, soligt och fint. Precis som hösten ska vara. Jag är ledig idag, och därför har jag passat på att tvätta. Tur jag har Momma som är villig att låna ut sin tvättmaskin till sitt kräsna barnbarn :P

Gubben blev iaf nöjd med presenterna, han fick ett halsband, 3 flaskor sprit, fem par kalsonger, en parfym, en tröja, ett bälte och en klocka. Tror jag fick med det mesta. :)

Middagen idag blir ett hopkok, tänkte jag skulle göra en "pappas låda", det kan alltså bli vad som helst. Fick så mycket köttfärs kvar sen middagen igår, och det känns ganska onödigt att kasta så pass mycket.
Jag ska inte göda Karlsson i onödan :P

Kommentarer
Postat av: mamma

Men han har blivit smal Karlsson mena jag.

Gullunge

Kram

2008-09-22 @ 17:34:15
URL: http://potatisbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar