It looks like now we got a problem

Åh, såg första avsnittet av one tree hill (säsong 6) igår. Gissa om det var bra. Måste kika om kanske avsnitt nr 2 har kommit redan. Inte så troligt, men hoppas går ju.

Nu är näst sista dagen avklarad, höll verkligen inte på att ta mig ur sängen imorse. Usch vad huvudet var tungt.
kan ju nästan tänka mig hur jag kommer vara imorgon när jag ska upp. . Nej fy, hemska tanke.. 

Middagen idag blir något så lättsamt som tacos, det är väldigt längesen vi åt det. Så det börjar kanske bli dags. 
Lars är fortfarande på jobbet, köttfärsen hoppas jag börjar tina lite snart (Glömde lägga fram den imorse). Och jag måste iväg på affärn, men jag orkar verkligen inte.

För övrigt så hällde jag en kopp kaffe över mamma på jobbet idag. Jag höll nästan på att kikna av skratt.
- Det förklarar väl lite av hur trött jag verkligen är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar