....

Jag är verkligen inte i mitt sinnesfulla bruk.

Både jag och lars la oss på sängen efter middagen och jag somna som en slagen hjälte. Vaknade kl 19 och trodde jag hade försovit mig, klockan var ju sju. Ringde Mamma och försökte på bästa möjliga nyvakna sätt förklara att vi skulle ju jobba. När mamma väl insåg att det hade snurrat om för mig börja hon skratta och sa åt mig att gå och lägga mig igen, och inte kliva upp igen föränn imorgon.
Gissa vem som skratta när jag kom in i sovrummet om inte lars..

Så här i efterhand kan ju jag också skratta åt det, men ett tag där förstod jag inte vad det var för fel på både lars och mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar