Det närmar sig dagen D

Middagen är så gott som färdig, nu väntar jag bara på han jag bor med. Dagens middag blir Kycklinggryta med bambuskott alá thai ;) (Har inget namn på maträtten)

Har inte gjort speciellt mycket idag, var förbi mormor och hämtade tvätten. Men dom var inte hemma. Så jag fick så stort koka mitt eget kaffe när jag kom hem igen.

Gårdagen spenderades en sväng i Nyhem hos Svenne och Maria i det rosa huset. Lars fick i sig lite smörgåstårta. Själv stod jag över eftersom jag varit hos mormor precis innan och där bjöds det på lunch.

Funderar också på att göra ett ryck i mina garderober. Ser för hemskt ut. Har ni tur bjuder jag på bild. En rensnign skulle också behövas, men jag har lite svårt att slitas från mina kläder :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du måste börja med att lägga ut recepten!

2008-09-08 @ 16:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar