3 år

Idag har alltså jag och gubben våran 3årsdag. Söt som han kan vara kom han hem med 5 röda rosor :) 
För den som inte vet vad 5 röda rosor står för så kan jag tala om det.  Det betyder - Jag älskar dig för evigt.

Annars så har jag sån kramp i fötterna så jag skulle kunna sätta mig och grina. Sjätte dagen på jobbet idag och nu har jag alltså bara två dagar kvar innan en efterlängtad och välbehövlig ledighet.

Nu ska jag kolla till gorgonzolagrytan som står och puttrar på spisen. Det blir något av en finmiddag idag :P

Kommentarer
Postat av: systra

Grattis grattis, på söndag firar vi 6 månader.. inte lika länge som er men ändå! ;)

2008-09-03 @ 16:34:25
URL: http://litenwiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar