Your love, is standing next to me

Snart ska jag iväg på jobbet, lovade mig själv att inte ta på mig nå jobb ikväll.
Men det slutade med att jag ska jobba både ikväll och imorgon.
När jag då sa ja till att jobba fick jag som svar.
- Yes, jag visste det!
hm, har jag gått och blitt så förutsägbar?

Ska snart ställa mig och laga till nån middag, annars svälter väl karlstackarn jag har.
Han var tveksam om han skulle släppa iväg mig en vecka i september. Vem skulle då ge han mat och väcka honom?!  Ja tänka sig..

Senare ikväll eller imorgon kommer jag tipsa om en till tävling, en riktig baddare faktiskt.
Egentligen så borde jag inte, för jag vill vinna.. :)

Tog och uträttade lite ärenden med min mamma idag, råkade slinka in på bolaget också.
Måste ju fylla upp baren.
Jag börjar bli som mamma, handlar en massa för att det ska se fint ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar