When you carry on so much I get a little tired

Det som såg ut att vara en mycket lugn dag, visade sig blir lite mer fartfylld. Har hämtat mer grejer på gullvivan, sånt som vi inte har kommit åt pga snön. Men nu är det bara hundgården kvar. Sen är Gullvivan ett minne blott!

Lite mer besviken blev jag imorse när jag vakna och såg att det inte alls var så bra väder som jag hade hoppats på. Men solen kommer väl fram lagomt tills jag sak jobba igen. Tänk att jag blir så irriterad.
Väntar fortfarande på storvinsten så jag kan leva som jag vill sen.

Ikväll blir det film för familjen Widen-Valtersson skulle jag tro. Gubbenn var inne på att se Sprängaren som går på tv ikväll. Men jag vill hellre stoppa in en dvd. Det återstår väl att se antar jag.

Lovade ju en bild på tårtan jag gjorde åt min syster, så här kommer den. Lite fint vårtema med fjärilar.



Kommentarer
Postat av: Turid

Men stinta vilken grann tårta du åstadkommit. Ska du sadla om till konditor?
Kram

2008-05-16 @ 07:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar