Took an oath, I'mma stick it out 'til the end

Fick reda på idag att det inte var en stuga jag var till, utan ett naturreservat som det så fint stod på skylten.
Vi var klara redan kl 12 och jag tjäna mig fina 500kr för att putsa några fönster och dammsuga lite. Inte dålig lön för så lättsamt arbete. Dessutom fick jag spendera dagen med världes bästa Mormor och morfar. :)

När jag kom hem var jag fortfarande inne i det här med städning, så det blev så att jag putsa alla fönster här hemma. Hoppas mamma inte läser det här, jag fick stränga order om att inte hänga ut genom fönstren och putsa dom själv, det skulle hon göra. Oops, men nu är det gjort.

För andra gången idag ringde dom från jobbet och nu ska jag tydligen jobba imorgon.
Gud vad jag önskar att min önskan slår in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar