Right ain't wrong if wrong ain't right

Pastan står och kokar för fullt och jag väntar på att gubben ska komma hem från jobbet. Spaghetti och köttfärssås är det till middag idag.

Har spenderat dagen med mamma eftersom hon vart ledig. Var och hälsade på Britt-Inger och där dök även syster och hanna upp för att hämta en nyckel eftersom Nettan för andra gången den här veckan låst ut sig. Tur det där med sinnesförvirring inte ligger i släkten. :P

Fick nyss tre veckor mer jobb med start på måndag. Chefen ringde och fråga om jag inte kunde vara kvar på gimsätra v.22,23,24 innan jag hoppar på mitt vik på Tallgatan. Dumt nog svarade jag, Ja.
Jag är svag för det där med pengar... - Skit också.

Nu måste jag titta till pastan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar