No sweet romance

Nu ska jag snart gå iväg till mormor och morfar med en hjälpande hand.
Dom har hand om en "stuga" som ska städas och ställas iordning för uthyrning så jag ska följa med dit idag.
Skulle visst få betalt också.
Dom ringde från jobbet och fråga om jag inte kunde komma, men jag sa att jag lovat bort mig. För det har jag ju. :)

Gubben var trött imorse, låg och lyssna på hans telefon i över en timme imorse innan jag lessna och skrek på han. Då banne mig flög han upp. Jag tror han trodde han hade försovit sig...
Tog oss en kopp kaffe var och sen var morgonen igång.

Nu ska jag gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar