I know your heart is in the right place

Måndag morgon, finns det nå tråkigare än måndag morgon?! 
Iaf så har jag haft en lugn morgon, väntar nu på att håret ska torka lite mer så ska jag kanske försöka se anständig ut ..
Har inte alls nån aning om vad jag ska hitta på idag.  Lite sur vart jag när jag kom ut på balkongen imorse och insåg att det var blåsväder. Soligt, men dessvärre massa blåst.

Hur som helst så blev det som min sämre hälft ville, och vi tittade på sprängaren.
Vi var och titta om det fanns nånting bra att hyra men jag hitta inge som föll mig i smaken. Och för en gångs skull var det inte jag som höll på att somna, men han kvicka till som tur var. Hur kul är det att ha filmkväll med sig själv?!

Nu ska jag se om jag hittar mig nån frukost. Oboy skulle sitta ganska fint! Sen ska jag se vad min mamma gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar