I just want you to know who I am.

Skriver en snabbis innan jag går iväg till Mormor och morfar..
Helgen var relativt lugn, var barnvakt åt Felicia i lördags.. Var ute på vedbacken och kärra ved med mamma och pappa. Felicia tyckte det var jätteroligt att stapla ved, så där sprang hon fram och tillbaka.

Tror min syster kommer hem idag en sväng, det betyder att jag får mina ljus och nya skor.
Kan också tipsa om att bli medlem här. Samla poäng och välj om du vill ha presentkort eller biobiljetter.
Himla enkelt faktiskt..

Solen har faktiskt varit framme nu på morgonen. Men den lär nog dessvärre inte stanna speciellt länge.
Inte länge kvar  tills jag börjar jobba heltid heller, inte allt för lockande. Men det blir ju lite mer pengar än vad jag får för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar