I gave up dreaming for a while

Då var det lördag och syster och Anders kommer hem. Blir middag uppe hos mamma och pappa, jag kan ju alltid hoppas  på att det blir grillat.

Kl 8 slog jag upp ögonen, inte allt för utsövd tack vara småglin utan folkvett som stod och skrek och sjöng utanför mitt hus inatt.. Men vid två tiden fick jag äntligen somna.

Nu på morgonen har jag bakat en tårta till min syster som fyller 23 och hämtat tvätten hos mormor.
Snart kommer dom hem och då får jag bl.a. en ny parfym. - Yeey 

Tyvärr så kan jag inte lägga upp bilder för tillfället, så tårtan får ni se när det funkar som det ska igen. :)

Nu ska jag slänga mig i duschen, men först ska jag ta en rök på balkongen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar