I can't see me loving nobody but you

Så var måndag här igen och det betydde jobb för min del. Har återigen börjat på schema som jag nämnt tidigare.
Supertrist tycker jag, hur kul är det att jobba jämt lixom :P

Väntar fortfarande på att 19:e avsnittet av One tree hill ska komma ut, men det ser inte ut att vilja komma nångång snart. 

Imorgon efter jobbat ska jag och mamma dra en vända till stan, måste få tag på dom där byxorna jag gått och trånat efter. Kanske också att jag hittar mig tre par skor. 

Funderar på att äta middag hos mamma och pappa idag för jag har ingen fantasi att komma på nånting att äta. Usch. Jag är så less på all mat så igår blev vi utan middag..  

Snart ska jag traska iväg och möta mamma så vi kan köpa en blomma till mormor, dom var inte hemma igår så vi firar mormors morsdag idag istället. Världens bästa mormor <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-05-26 @ 15:01:28
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar