For the night

Hade lite att göra i väntan på att klockan skulle bli 20.00 och Ghost Whisperer börjar. Så jag tog och gjorde lite negerbollar, bara för att det var så himla längesen jag åt det.




Bollarna fick bli rullade i olika strössel, av den enkla anledningen att jag inte hade varken pärlsocker eller kokos.
Men lite söta blev dom ju. Nu Ska jag titta på ovannämnda och vänta på min man som har jobbat över idag. Han beräknade att vara hemma mellan 20-21. Så snart kan jag höra honom i trappan!

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

haha så där kände jag med, att jag nog skulle svimma iaf... men det var ju inte ALLS farligt 0)

2008-05-16 @ 15:45:46
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Marie

Det är tävling i min blogg, du kan vinna ett superläckert skönhetskit från Miso Pretty!
mariwi.blogg.se/2008/may/tavling.html
Välkommen och lycka till!

2008-05-17 @ 09:27:00
URL: http://mariwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar