Everything's breaking, but I don't care

Så var ännu en dag på väg mot sitt slut. Sitter just nu fullt mysklädd och sippar på mitt kaffe och väntar på Desperate Housewifes.
Fruktsalladen står i kylen och den ska jag plocka fram bara gubben kommer hem.

Tog en långpromenad med grannen ikväll, himla skönt faktiskt. Synd det är så kyligt bara.
Men sommaren kommer väl den också nångång, tur jag är en optimist.

Som sagt så kom syster, hanna och Felicia hem idag, och jag fick mina efterlängtade ljus, så nu är lagret påfyllt igen.. Lars tyckte det lukta så gott om min påse så jag lämna ett ljus i bilen så att det ska lukta lite bättre. ;)
Man får inte vara dum.

Och glöm  inte att ge mig några extra poäng genom att bli medlem här ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar