After midnight we're all the same

Skönt som tusan att jag är ledig idag, hade verkligen ingen ork att ta mig upp när gubben åkte på jobbet.
Hade oturen att jag var vaken inatt, så vid kl 11 slog jag upp ögonen och blev lite lätt stressad över att jag legat så länge..
Men jag har iaf vart till mormor och vattnat blommor och börjat tvätta lite, ska väl tillbaka om ett tag och hänga en till maskin.

Annars så har jag inte så stora planer idag, har lite dålig fantasi på vad jag ska hitta på.
Jag skulle ju kunna baka tårtan till min syster, men jag tror jag väntar tills imorgon för visst känns det lite roligare att äta en "helfärsk" tårta imorgon :)

Slutar väl med att jag renbäddar sängen och dammsuger. Kom på nu att jag kan ju faktiskt städa badrummet också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar