Adam and eve are finding out all about love

På begäran är det kanske dags att uppdatera.
Idag har jag alltså jobbat och gjort ett besök hos tandläkarn där jag fick konstaterat att jag inte hade nå hål i år heller. Himla tur för jag har inte råd att betala.

Annars så kan jag inte påstå att mitt feng shui försök inte gjort sig påmind i min ekonomi. Himla trist.
Men jag lever på hoppet.

Har ingen aning om vad jag ska hitta på till middag, kanske man ska äta pastasallad idag. Måste höra med gubben min vad han tycker om det.

Förövrigt så var jag och min sämre hälft och kolla på en sommarhus igår. Skulle vara himla kul att få ett sommarhus som man kan pyssla på med. Har inte så mycket mer att pyssla med här hemma snart.


Kommentarer
Postat av: Bella

Hej.

Hos mig kan du vinna ett lipgloss och en mascara från max factor.

http://thespaceinbetween.blogg.se/1209643731_tvling_vinn_mascara__.html

Det är enkelt också :D

2008-05-06 @ 11:33:12
URL: http://thespaceinbetween.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar