A hot day, the smell of hairspray

Vet ni vad. Jag har haft den här idén länge nu, men jag tror att jag snart ska sätta planen i verket.
Jag ska nämligen ta och inreda mitt gamla dockskåp, har tappat bort så gott som alla möbler till det.
Men jag ska fixa och dona med el och grejer så jag kan ha lysande lampor och grejs. Själva dockskåpet är redan jättefint så det är bara möbler.

Sen ska jag ställa det på en hylla på väggen och där ska det bara stå och se fint ut. :)
Får se vad han jag bor med säger, sist jag nämnde det för honom sa han att jag mer eller mindre tokig.
men men.. vi får se, jag återkommer om den saken..

Undra om jag ska gå tillbaka till mormor och morfar och hänga sista maskinen. Så får det bli.
Och jo, jag fick chock nyss. ;)


Kommentarer
Postat av: Bea

Den där chocken, kom den 50 mil härifrån eller? ;)

2008-05-12 @ 19:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar