You'll just have to wait

Är det bara jag som lessnar så himla fort, jag vill göra om, möblera om, köpa nytt och bara mixa, trixa och fixa. Ska förresten börja spela på lotto!
Man ser så mycket man skulle ha fixat till när man bara sitter och glor i väntan på något annat.

Var iväg på affärn för en stund sen, köpte en cola för att få tiden att gå. Självklart var det "muppen" som jag hatat sen dagis som satt i kassan.

På fredag blir det nog tapetsering hemma hos Eva och på lördag hoppas jag på att vi kan ta oss an mitt hem. Måste övertala min sämre hälft till att få till det här nu så jag kan börja på någe nytt.
Måste också höra med pappa hur det går med fondväggen...

Kan också säga att jag tok-längtar till sommaren. Blir så glad när jag ser att asfalten är framme på vägarna. Gubben också, det betyder att han kan ut och åka i "ticken" och då blir han som ett barn på julafton.
Man kanske ska ta och fixa till CGC i sommar, stackarn har stått hur länge som helst nu.

Om ni kollar på momento nu så är rätta orden paprikamix. Bara så ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar