You gave me away, I gave you a smile

Nu har jag precis betalat alla räkningarna, förutom telefonräkningen för den har jag tappat bort. Det kommer väl en ny antar jag. Det brukar alla företag vara rätt så snabb på.. Jävla skit ställen.

Jag tror jag skippar städningen, ska plocka undan lite på bordet och plocka ihop tvätten sen ska jag gå till Momma. Kanske går upp till mamma lite senare om hon är ledig idag. Ring mig om du läser det här mamsen!
Helvete, jag måste på affärn också,
- åh, jobbiga dag! :P

Tror vi ska äta ute idag, gubben surra nånting om att han ville vi skulle göra det.
Bara han bjuder så är jag nöjd :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar