What went wrong in your head?

Sitter hemma på Gullvivan idag, tänker tillbaka på mina 20 levnadsår som har spenderats i detta fina hus.
Det är städning för fulla muggar nu, själv har jag tagit mig an ett av badrummen och nu har jag lessnat.
Varför ska jag städa åt de människor som ska ta över mitt Gullvivan. - Nej du, mig kvittar det. Dom kan få bo i en grusgrop om det ska va så.

Tänkte åka in till stan idag, men jag var inte så sugen på att sitta i rissna flera timmar innan jag skulle få komma hem. Så jag spar mina hitta-på-nå-roligt-pengar tills vidare.
Följer nog med mamma till stan imorgon och hämtar dom nya sofforna.

Har försökt  mig på att beställa kläder jag vet inte hur många ggr under dom senaste dagarna.  Sitter och klickar och fyller kundvagnen och när jag är nöjd blir jag genast jättesnål och börjar plocka bort massa grejer, sen slutar det med att jag klickar bort hela fönster. Kanske inte låter som världens dilemma, men det är skitjobbigt faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar