Told me I was beautiful and came into my bed

Det var precis vad gubben min gjorde igår, sen hade vi lite myskväll genom att bara ligga och prata om diverse grejer tills klockan blev allt för mycket. Men det var mysigt.- It's the little things!

Nu när jag ligger och läser bok på kvällarna så ligger lars och tittar i en biltidning, om han inte liggar och tittar på mig och väntar på att jag ska lägga bort boken så han kan få sitt kvällsmys. Men det ser ganska ironiskt ut. Inte vet jag, man kanske måste vara där för att förstå. På tal om bok måste jag börja se mig om efter en annan, den är snart slut.
 
Nu är jag nästan nyss hemkommen från lunch på gourme. Pappa ringde och fråga om jag hade ätit annars skulle jag infinna mig på gorume. Det var himla snällt :)


Min syster har tillängnat ett helt inlägg till mig. Vet inte om det var en hyllning eller bara ett försök till att jävlas. Hur som helst så var hon ganska söt så jag länkar vidare hennes inlägg
http://litenwiden.blogg.se/1205491707_hgt_flyger_rnen__min_.html?AD3B3244-FF7B-CD7D-B09D1EFBC01ABC47

När jag endå är inne på länkar så kan jag meddela att jag fick en länk som kommentar. Det var en länk till nåns blogg och jag förstod inte riktigt vad denna lilla människa hade i åtanke. Kanske ett tappert försök att få fler läsare?
Men alltså, inge illa menat. Men enligt mig så spelar väl inte antalet läsare nån större roll, det är väl inte riktigt det som är tanken bakom en blogg.
Men vad vet jag, jag sitter ju bara här bakom min skärm och väljer vilka jag läser. Så det är ingen mening att försöka pracka på mig nån blogg.

Nej, nu ska jag dammsuga två rum till, sedan ska jag skura 7 rum och sen är jag så gott som klar med mitt hem. Lite småfix, men det är snabbt gjort


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen!
Hoppas du får en toppen dag.
Kramar från Richard & Emma

2008-03-15 @ 11:31:49
URL: http://potatisbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar