Lediga dagar, är mina bästa dagar

Jösses amanda vad jag har varit flitig idag. Jag har bakat som den värsta bagarn. Trots alla mjölmoln fick jag tillslut till cupcakes, dvs muffins, sega chokladrutor, Kärleksmums och min gubbes nya favorit falsk potatisbakelse.
Dom kanske inte ser så jättefina ut med tanka på att det är slarvbitarna jag lämna hemma hos mamma ;)

Snart ska jag börja med middagen, det är ett himla stök på mig idag måste jag säga.
Men innan det kan jag bjuda på lite bilder. Fick mammas vita ljuslyckta och så här charmig gjorde den sig i mitt hem.

Det enda mitt hem saknade var whiskeyglas, men det tog min älskade mamma och köpte till mig för att jag vart så så mycket hos mommen och moffen och hjälp till med flytt och pyssel och stök..
Tack sa jag, jag hade ju gjort det gratis men dessa glas skadar inte :)


                 





Kommentarer
Postat av: Anonym

sofiaandremo.blogg.se

2008-03-13 @ 23:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar