I woke up kinda early today, and something told me from that moment it wouldn't be the same

Jodå, klev upp kl 05.30 imorse och ställde iordning lite frukost. Var stensäker på att jobbet skulle ringa så jag tog en dusch och gjorde mig klar för att möta dagen! Men klockan blev sju och dom ringde aldrig.

Så, jag pysslade på lite här hemma och gick sedan upp till skogstigen.

For hem till gullvivan och hämta mer grejer. Hemsk att se huset så tomt.
- Jag vill ju inte flytta!
Men det är redan försent, dom nya ägarna flyttar in till helgen.
- Mitt älskade Gullvivan!

Trots min ångest över att släppa allt som har med Gullvivan att göra har jag vart på min givmilda sida. Skänkte min lekstuga till Lars brorsbarn och en himla massa spel och böcker fick också följa med. Gissa vilken nostalgitripp jag vart på i helgen!

Annars så har jag 20 år fyllda och jag har inte vart in på systemet än.
Firade stenhårt i lördags med ett glas vin till middagen och efter en sväng till ånge fram och back låg jag i sängen och läste kl 23.

Barbordet lånade min syster och jag tror jag är nöjd med att inte ha det.
Dom andra möblerna som ska in är mycket finare och nu har jag äntligen lite mer plats för förvaring av diverse grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar