I can love you baby, 'til the cows came home

Har varit hos mommen och moffen i stort sett hela dagen, fixade som sagt lite tvätt..
Banne mig om jag var utan pengar och inte gick till dom. Fick 300 riksdaler och mormor rusta upp både kylskåp och skafferi..
Jag är inte bortskämd, jag råkar bara en sjuhelvetes bra familj!

Det blir till att äta ut ikväll, jag lars persson och eva. Det är också tapetsering som står på tapeten ikväll.
Haha, fattar ni. Nu var jag bra rolig :P

Nu ska jag titta på ett avsnitt av one tree hill. Jag är helt såld nu..


Kommentarer
Postat av: bigsis

haha fan va taskig humor du har! ;)

2008-03-28 @ 17:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar