For every light that fades, Something beautiful remains

Idag är jag iaf ledig, ska städa upp lite. Visserligen så har jag verkligen ingen lust med att städa idag. Annars brukar jag kunna tycka att det är roligt, men inte idag. Måste också försöka få undan tvätten.
Hur som helst så måste det göras, och jag hoppas att gubben min kan fixa klart hyllan han börja på igår.

Sen ska jag försöka få tag på mamma, om du läser det här mamma så kan du höra av dig till mig när du vaknar.
Hon har jobbat natt inatt, eller både dag och natt jobbade hon. Så jag vill inte vara den som ringer och väcker henne.

Jag har så mycket att göra idag så jag vet helt ärligt inte hur jag ska hinna med, så det är bäst jag lägger ner skrivandet och börjar med mina sysslor.
Men först, en rök..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar