Everybody around

Lördagskvällen gick ju faktiskt utmärkt, har aldrig haft så lugnt på nå jobb nångång. Inte en uns av stress nån gång under kvällen. Dock blev jag stressad för att det var så lugnt. Är inte van vid att ta det lugnt.

Iaf, min arm är fortfarande svälld blå och väldigt ond. Vaknar flera ggr per natt, av den enkla anledningen att han på andra sidan sängen rullar över på armen och jag vaknar av en brännande smärta. Så det är trevligt.

Har jobbat till kl 12 idag, gick snabbt och smärtfritt. Vette tusan vad det var för fel. :)
Annars har jag städat så gott som hela lägenheten..

Dagens höjdpunkt är att mina tapeter äntligen har kommit. Ska se till att min älskade karl sätter upp dom så fort som möjligt.
Tittade också på vad jag ska ha som fondvägg. Trot eller ej, men jag hittade den perfekta fondväggen. Nackdelen är att den är väldigt dyr. Vet inte riktigt hur jag ska blinka för att få den i mina ägor.

Nu måste jag börja med maten.


Kommentarer
Postat av: Emma

jasså vad kostar en sån fondvägg då? om man får fråga..:)

2008-03-03 @ 19:44:34
URL: http://potatisbrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar