......

Glömde då påpeka att jag igår halvt slog ihjäl mig. Var i nya huset och skulle riva en vägg.
Gjorde en såkallad Karatespark, väggen for och jag efter och tog med mig hatthyllan i fallen och fick den i huvet.
Så, nu har jag införskaffat mig ytterligare några blåmärken. Men det blir fint i huset iaf :)

Nu håller jag på att laga mat och gubben spacklar i köket. Nu ni, snart sitter mina nya tapeter där dom ska.
Har lyckats övertala lars om att vi inte längra ska ha barbordet, så. Är det nån som vill ha ett så har jag ett till övers. :)


Kommentarer
Postat av: nettan

ge de till mig!

2008-03-10 @ 17:02:11
URL: http://litenwiden.blogg.se
Postat av: Anonym

http://litenwiden.blogg.se/1205172393_my_feet_have_broke_fr.html

Bildbevis ! men duktiga var ni
Puss kram gosebarn

2008-03-11 @ 09:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar