each and everytime

Jaha, skulle ha vart ledig igår, men som vanligt blir man uppryckt ur sängen och måste skynda sig iväg på jobbet. Det här med att vara vikarie är ingen höjdare kan jag tala om för er.

Ikväll ska jag jobba på Tallgatan, har aldrig jobbat där förut men med tanke på att jag ska jobba med mamma så lär det nog gå bra trots allt. Det var kris på folk och snäll som jag är så ställer jag upp lite fint så här på en lördag kväll.

Gårdagen tillförde min vardag med mycket smärta och många skratt.
Slog huvet i garderobsdörrn så jag har en ond panna, ramla ner för trappen och är svälld, blå och halvt handikappad. Och inge nog med det så slog jag huvet en gång till efter det.
Eva såg skräckslagen ut när hon hörde när jag dunsa ner för trappen, men det blev ju också en hel del skratt.
Så nu sitter jag med en kudde under ena skinkan och tycker väldigt synd om mig själv..

Och som vanligt så hade jag och eva lite projekt för oss en fredagkväll medan andra är ute och dricker.
Men lika kul har vi för det. Här behövs ingen alkohol inte..

Ja, snart börjar mitt arbetspass så jag har nog egentligen inte tid att sitta här.
Men jag kan ju meddela att jag funderar på att åka in till min syster till veckan!

Kommentarer
Postat av: nettan

din syster tycker att du ska komma in till veckan, du har ju din förtidiga födelsedagspresent som du redan vet om här! ;)

2008-03-02 @ 13:33:01
URL: http://litenwiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar