Before you know it you're frozen

Så var påsken över och jag fick faktiskt ett påskägg. Mamma undra om jag inte var lite för gammal för det, men det tycker inte jag så jag fick ett.

Lördagen spenderades i Albacken, med lars familj och släkt. Hans Moster med familj var här över påsk.
Mindre trevligt var väl att vi promt skulle ut på sjön. Dom som känner mig vet att jag är en fruktansvärt frusen människa och det var inte alls väder för att vara ute och grilla korv. Men jag hade inget annat val än att följa med ut. 
 
Drog på mig dubbla täckbyxor,dubbla vantar, powerstövlar, tjocktröjor och lars uppblåsbara skoterjacka som skulle vara så himla varm och bra.
I helvete, jag darra som ett stackars asplöv på fjället och sen var min kroppsvärme så gått som slut för dagen.
Åkte skoter med lars vilket jag inte kommer göra om, bara för att jag var med så skulle han jävlas.

Annars har jag haft Britta på besök i helgen, vilket var himla trevligt :)
Fick en ny tröja av min syster som har varit i sthlm, och jag har faktiskt lyckats beställa två tröjor från internet. Jävla dyrt blev det men jag får väl försöka leva med det.

Någon som har nå tips på rolig middag?
Igår gjorde jag egna chicken Bits, och jag lyckades och jag är skitnöjd. Ska titta lite på internet om jag hitta nå roligt att äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Till bloggens startsida

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar